annoncecenter.dk
  • Sign Up
  • Sign In
  • Wish List
Sign Up Sign In
Plaats advertentie
  • All Categories
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
All Categories
annoncecenter.dk
  • Welcome, Guest
  • Home
  • Buy
  • Sell
  • Wish List
  • Sign Up / Sign In
  1. Home
  2. Tøj og mode
  3. Accessories
  4. Armbåndsure og lommeure
ID: 27973

Herreur, andet mærke

€75,00

No offers posted.
Wish List
Report
  • Seller

Seller Info

Blue T.
-
Contact Seller
Seller's Other Items
  • Description
Description

Herreur, andet mærke

NYHED ---- Seatbelt---- NYHED

Høj kvalitet- Nato nylon, urremme.

Denne helt nye urrem vil give dit ur et elegant og ædelt udseende!

Pris/ 1 stk. !

Bredde: 18mm, 20mm, 22mm.

- farve # 70 ---> 18mm, ............, ...........,
- farve # 71 ---> 18mm, ............, ...........,
- farve # 72 ---> 18mm, 20mm, ...........,
- farve # 73 ---> ..........., ............, ............,
- farve # 74 ---> ..........., ............, 22mm,

Urremmen er 29,5 cm lang. Inkl. spænde.
Remmen er nye og ikke brugt.
Uret er ikke til salg :)


Hvorfor hedder det NATO? Fordi hæren bruger sådanne stropper, fordi det bedre beskytter uret fra at blive tabt end en traditionel rem.

-----------------------------------------------------------------------------
Skriv for mere info.

Forsendelse -
- GLS pakkeshop med tracknr - 40 KR.
--------------------------------------------------------------
Jeg pakker godt og du kan regne med mig når vi har handlet. jeg sætter en ære i, at du modtager dine vare i bedste stand. Det er først en god handel når vi begge er tilfredse.
Venlig hilsen


Se mine andre spændende annoncer ..

Mine referencer fra kunden:
" Tak skal du have, det er god service!" Gustav (02.11.2018)
….
" Pakken er hentet og åbnet de ser super fine ud :) tak for go service det nok ikke sidste gang vi handler ;)"
Stephan (25.04.2018)
...
" Hej. Jeg har modtaget uret. Jeg er super tilfreds og virkelig imponeret over din indpakning. Super god handel. Mange tak." Mike (24.08.2017)
...
" Hej. Jeg har idag modtaget uret og låsen og er glad for dem. Hav en god jul. Mvh Jan" (21.12.2017)

Se mine andre spændende annoncer …


Tags;
nato, zaulu, remme, nato remme, strap, gummi rem...


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy