Integreret forstærker, Nad, 320BEE
€1.000,00
Description
Integreret forstærker, Nad, 320BEE
TOP-ANMELDELSER hos flere anerkendte tidsskrifter. What Hifi skrev:
\'NAD made it three wins in a row with the C320BEE. This £220 budget amp was a descendant of the NAD 3020 from 1978, and a clear example of how to produce a perfect performance-per-pound product. We said the C320BEE was a “genuinely stunning amplifier for the money”\'.
BEE i modelbetegnelsen er initialerne for Bjørn Erik Edvardsen - den legendariske designer hos NAD. Denne forstærker \"nedstammer\" altså fra NAD 3020 fra 1978 og er således blevet opdateret med nyere og meget bedre komponenter.
JEG SENDER GERNE.
SE MINE ANDRE ANNONCER:
Jeg har også div. højttalere (B&W). Skal du tilslutte pladespiller, så har jeg også en løsning.
TEKNISKE SPECIFIKATIONER:
https://bit.ly/2zwvoSe
50 Watt i stereo (NAD er kendt for at angive effekt yderst konservativt).
Se også screenshots.
VISUELT:
Små ridser og enkelte brugsspor.
FEATURES:
- Tone defeat knap: Slår tonekontrollerne fra, så signalet føres \"rent\" ind i effektforstærkeren uden tab af kvalitet.
- Soft clipping kan slås til og fra: F. eks. nyttigt hvis man har børn eller fulde gæster, der kunne finde på at skrue for højt op - så \"klipper\" signalet ikke og brænder ikke højttalerne af.
MANUAL:
https://bit.ly/3cXS64a
EN TRYG HANDEL:
Jeg står 100 % inde for varen, og således er jeg også villig til at aftale en garantiperiode.
DER KAN MEDFØLGE:
- Jack-phono kabel så du kan tilslutte f. eks. telefon, computer etc.
- Div. kabler til til tilslutning af en evt. subwoofer (splitterkabler / Y-kabler / stereo-til-mono etc.).
- Højttalerkabler i valgfri længde i god kvalitet.
VI OVERHOLDER DIV. REGLER
Du kan desværre ikke komme ind og lytte, så jeg kommer ud. Vi holder selvfølgelig god afstand, og jeg har plastikhandsker på :-)
NEM TRANSPORT:
Hvis du er i bil, så kan du parkere gratis til kl. 17 på hverdage hvor jeg bor. Jeg sender gerne en nem kørselsvejledning. Jeg bor i øvrigt 9 min gang fra metrost. på Frb Allé.
Skriv endelig i tilfælde af spørgsmål :-)