Bavaria 35 HT, Motorbåd, årg. 2007
€795.000,00
Beskrivelse
Bavaria 35 HT, Motorbåd, årg. 2007, 35 fod, 4 sovepladser, 450 hk , Volvo Penta, diesel, motorårgang: 2007, indenbordsmotor, skrog: glasfiber, bredde 3,68, dybde 1, Kg 6400, hjemhavn: Aarhus
Vi sælger vores fantastiske båd, da vi gerne vil have en der er lidt større.
Bavaria 35 er nok den båd jeg kender med den bedste pladsudnyttelse. Den er 11,40 lang og 3,68 bred og det giver plads til hele familien. Den er udstyret med alt og er passet og plejet af professionel i alle leder og kanter. Den er fra 2007 og søsat i 2008 og har i hele dens levetid været opbevaret indendørs om vinteren.
De 2 motorer er de stærke og pålidelige Volvo Penta D4 diesel på 225 hk pr. stk. og er yderst økonomiske at sejle med. De har kun gået 360 timer og er faktisk som nye.
Af udstyr kan nævnes:
Eberspächer oliefyr 5 kw med rørføring og udgange over hele båden "også i cockpit til de kølige aftener".
For og agter truster med fjernbetjening
Aircondition
Flot og velholdt teak på gangarealer rundt på dækket, badeplatform og cockpit
2 separate dobbeltkahytter med egen dør. Mulighed for opredning til 2 personer i cockpit.
Elektrisk toilet og brusebad
Sprit nyt 37" fladskærm
Bruser på badeplatform med kold og varmt vand
2 køleskabe med frys i både pantry og cockpit
Ovenlysvinduer i cockpit og alle rum
Grill i cockpit
Dejlig solseng agter og madrasser til front
Anlæg med højtalere i alle rum
A95 Raymarine kortplotter "dock to dock".
Raymarine S1GHY autopilot ST 602
Elektrisk anker
4 nye batterier
Ekstra generator
Hardtop med elektrisk soltag til de solrige dage
3 helt nye undervands lys monteret
Her er altså tale om en båd i særklasse og som er vedligeholdt helt efter bogen. Den har kun haft 3 ejere siden den blev leveret fra ny af Ove Floor Marine.
Båden er lige idag klargjort overalt med polering og ny bundmaling, anoder og den står fantastisk flot. Den er lige puttet i vandet og klar til en ny køber. Alt spiller.
Ved interesse kan jeg sende videoer og masser af andre billeder.
Jeg svarer gerne på spørgsmål, hvis I skulle have nogen