annoncecenter.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
annoncecenter.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Computer og spillekonsoller
  3. Computere
  4. Stationære
ID: 22073
Notering ID: #11348 er blevet tilføjet til din ønskeliste.

Selvbyg, God

€3.000,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Nicolai J.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Selvbyg, God

Hej renoveret denne maskine så den er klar til at spille e-sport spil.


Den er med en i5 4570 med op til 3,6 GHz
Hvor der er nyt kølepasta med en køleværdi på hele 12w samt i en god kvalitet så den skulle holde i op til 5 år så man ikke skal tænke på det hvert år.
Samt er det en 4 gen cpu som næsten er på højre med 7-8 gen cpu.
Samt er den med 4 core og 4 treads så den er klar til gaming med det helt nye gtx 1650 super som er bedre ind de fleste ældre grafikkort da den er med de nye ddr6 rammer.
Samt er den på 1755 MHz hvor et normalt gtx 1650S er kun på 1725mhz.
Samt der den bedre til at klare de nye spil.
Den er også med 8 gb ram som man anbefalder til gaming.
Der er en ssd 120gb helt nyt.
Samt 500gb hdd
Den er med helt nyt kabinet med blå led lys.
Så her for man en god og billig spille maskine som kan klare de fleste spil på max settings.
Uden problemer.


Der er stadig plast på kabinettet.

Hvis man mener at den er for dyr må i gerne komme med link på andre maskiner som er billigere også må vi tage den der fra.


Den står på Lolland men har papkassen stadig så den kan sendes uden problemer.


Til folk som gerne vil resevere den.
Så skal der ligges penge hvis man vil resevere den.
Så stop med at skrive i gerne vil, hvis i ikke vil ligge penge også.
Da jeg nu flere gange har været sød gøre det, hvor når folk så skal hente dem så stopper de med at svare.
Skriver dette da jeg har sagt nej til 4 allerede nu.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy